علت‌خوشحالی‌ دایی‌پس ازشکست پرسپولیس

دایی در خصوص خوشحالی اش بعد از پیروزی مقابل تیم سابقش به آنا گفت: همه می دانند علی دایی همیشه یک پرسپولیسی بوده و یک پرسپولیسی هم خواهد ماند اما من اکنون سرمربی تیم راه آهن هستم و این تیم نیز در شرایط حساسی به سر می برد و ما با پیروزی در این بازی توانستیم

ميهن صنعت : سرمربی تیم راه آهن تهران با اشاره به پیروزی این تیم در دیدار با پرسپولیس گفت: خدا جای حق نشسته است.

علی دایی در گفتگو با آنا،خاطرنشان کرد: خداوند در دیدار با پرسپولیس دوباره عنایتی دیگر را به من ارزانی داشته است.

وی ادامه داد: همه می دانند که آقایان در پرسپولیس چقدر ناجوانمردانه در حق من رفتار کردند اما در بازی با این تیم همه دیدند که خداوند جای بر حقی نشسته است.

وی افزود: دیدار با پرسپولیس یکی از حساس ترین روز های زندگی ورزشی من به حساب می آمد زیرا ماندن در لیگ برتر یا سقوط به دسته پایین تر در گرو بازی با قرمزپوشان بود.

دایی در خصوص خوشحالی اش بعد از پیروزی مقابل تیم سابقش به آنا گفت: همه می دانند علی دایی همیشه یک پرسپولیسی بوده و یک پرسپولیسی هم خواهد ماند اما من اکنون سرمربی تیم راه آهن هستم و این تیم نیز در شرایط حساسی به سر می برد و ما با پیروزی در این بازی توانستیم تا در لیگ برتر ابقا شویم.

سرمربی راه آهن در پاسخ به این سوال که مشکلات پرسپولیس را چه عاملی می داند عنوان کرد: مشکل پرسپولیس نه کادر فنی این تیم است و نه بازیکنانش بلکه مشکل برخی آدم های کوچکی هستند که در اطرف این تیم حضور دارند اگر می خواهید مسببین اصلی بدبختی های پرسپولیس بیابید سری به سکوهای ورزشگاه بزنید آن وقت به راحتی این نکته را خواهید فهمید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=859
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه