میهن صنعت :

قرارداد اتوتک با يک شرکت مکزيکي براي نوسازي ذوب فلش

شرکت اتوتک براي نوسازي واحد ذوب مس فلش La Caridad متعلق به شرکت Mexicana de Cobre قرارداد امضا کرد.


به گزارش میهن صنعت به نقل از معدن نيوز، اين واحد ذوب در ايالت Sonora در مکزيک واقع شده و سرمايه‌گذاري لازم براي اين پروژه در حدود 30 ميليون يورو است.
بر اساس اين گزارش، واحد ذوب مس La Caridad که در سال 1980 ساخته شده است، از فناوري ذوب مس فلش يا ذوب لحظه‌اي اتوتک استفاده مي‌کند. عمليات نوسازي اتوتک شامل از بين بردن مقاومت در برابر ذوب و ارائه تجهيزاتي از جمله سيستم تغذيه اختصاصي مدرن اتوتک، کوره کنسانتره، سيستم خنک‌کننده کوره و کنترل فرايند است.

به گفته مديرعامل اتوتک، شرکت Mexicana de Cobre با توجه به امکانات اتوتک در رابطه با فناوري ذوب مس فلش دست به اين قرارداد زده است. اين خصوصيت اتوتک در کنار دانش منطقه‌اي و شبکه‌ منابع جهاني آن، فرصت‌هاي فراواني براي نوسازي و تجديد تجهيزات ذوب قابل قبول در سراسر جهان براي اتوتک به بار آورده است.

گفتني است، شرکت اتوتک مديريت ساخت و ساز اين پروژه و خدمات نظارتي راه‌اندازي را به عهده دارد. پس از تکميل پروژه در سه ماهه پاياني سال 2013 ميلادي، اين واحد ذوب نوسازي شده، توانايي ظرفيت توليد بالاتر و بازيابي فلزات همراه با صرفه‌جويي انرژي و بدون افزايش سطح ضايعات را دست خواهد آورد.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3167
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه