میهن صنعت :

مدیرعامل جدید شرکت ملی مس/اعتبار صنعت مس را دوباره بازمی‌گردانم

میهن صنعت : مراسم رسمی معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران عصر دیروز شنبه با حضور مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و جمعی از مدیران عامل ادوار شرکت مس در ایمیدرو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مراسم رسمی معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران عصر دیروز شنبه با حضور مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و جمعی از مدیران عامل ادوار شرکت مس در ایمیدرو برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و تلاش تمامی همکارانم در شرکت مس، اعتبار صنعت مس را دوباره احیاء خواهیم کرد.

احمد مراد علیزاده، مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم، اصلاح ساختارهای حقوقی، سازمانی، نیروی انسانی و مالی و چگونگی سرمایه‌گذاری را ازجمله برنامه‌های کاری خود اعلام کرد و افزود: بازنگری در نحوه اولویت‌بندی و اجرای پروژه‌ها، بهینه‌سازی روش‌های تولید و تعمیر و نگهداری، استفاده موثر از شرکت‌های داخلی و خارجی در تکمیل اکتشافات و توسعه حضور در بازارها، از دیگر اولویت‌های کاری شرکت ملی صنایع مس ایران است.

وی به تشریح خواسته‌ها و الزامات توسعه فعالیت واحدهای معدنی و صنایع معدنی در کشور پرداخت و گفت: موضوع سیاست‌های بالادستی مانند تعیین حقوق دولتی معادن، بازنگری در شرایط واگذاری معادن به بخش‌های مختلف، کمک به ارتقاء تکنولوژی و باز تعریف مسوولیت‌های اجتماعی و مساله خام فروشی از جمله مواردی است که در اقتصاد بخش معدن و جذب سرمایه و حذف دلالی می تواند بسییار موثر باشد سازمان توسعه و دولت باید هرچه سریعتر به این مسائل که مشکل تمامی شرکت‌های معدنی کوچک و بزرگ است، رسیدگی کنند.

مرادعلیزاده در این مراسم انتخاب خود از سوی هیات مدیره مس را فرصتی دوباره برای خدمت مجدد به کشور دانست و گفت: اعتبارم را مدیون تلاش تک تک همکارانم در صنعت مس و الگوبرداری از مدیران عامل پیشین این صنعت می‌دانم.

وی ابراز امیدواری کرد که با همفکری تمامی کارکنان صنعت مس و حمایت مدیران ایمیدرو و سایر شرکت‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی و مسولان مناطق مختلف بویژه در استان های کرمان آذربایجان شرقی، یزد و …شرکت مس بتواند در عرصه جهاد اقتصادی نقش موثر خود را ایفا کند.
به گزارش ایسنا، پیش از این نعمت‌الله پوستین‌دوز مدیرعاملی این شرکت را عهده‌دار بود که بنا به آنچه که تخلفات مالی اعلام شده از این سمت کنار گذاشته شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=24834
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه