انجمن فولاد ایران درنامه ای به وزارت صنعت؛

مواد اولیه تولید فولاد به دست دلال و تاجر سودجو می رسد

انجمن فولاد ایران درنامه ای به وزارت صنعت معدن تجارت به شیوه عرضه مواد اولیه کارخانجات فولاد در بورس کالا و فروش آن به دلالان و بازرگانان غیر واقعی اعتراض کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در بخشی از نامه تولید کنندگان فولاد امده است در سالی که به نام  رونق تولید  نامگذاری شده و همه باید به تولید وایجاد اشتغال کمک کنند ، متاسفانه بورس کالا مواد اولیه کارخانه های تولید فولاد را به شرکتهای بازرگانی فروخته است  که  سوری و غیر واقعی اند  و پشت این معاملات  سود جویان و دلالانی  قرار  گرفته اند که  نام و نشانی از انها  نیست . در ادامه این نامه امده است این موضوع باعث کاهش تولید واحدهای فولادی  و حتی تعطیلی و بیکار شدن نیروهای این واحد ها شده است ، در حالی که در  سوی دیگر شرکت های بازرگانی با در اختیار گرفتن بازار مواد اولیه ، آن را  با قیمت بالاتر و انحصاری به فروش می رسانند و حتی با وجود نیاز داخلی ان را صادر می کنند . 

در پایان نامه تولید کنندگان فولاد از وزارت صنعت معدن و تجارت خواسته شده است با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید شرایطی را فراهم شود که مواد اولیه به درستی به واحد تولیدی برسد و دست واسطه های بی نام نشان که با رانت و دلالی در تولید و نظام ارزی کشور ایجاد اخلال می کنند کوتاه شود .
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=176222
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه