توانمندی‌های صنعت مس ایران به سرمایه‌گذاران ایتالیایی معرفی می‌شود

نیسیکو در رم

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در رم روز سه‌شنبه با حضور سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، شرکت ملی صنایع مس ایران و دیگر شرکت‌های مهم بخش معدن و صنایع معدنی کشورمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از مس پرس، این نمایشگاه روز سه‌شنبه 22 نوامبر(2 آذر) در محل نمایشگاه بین‌المللی رم با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معادن و تجارت و کارلو کلاندا وزیر صنعت ایتالیا گشایش یافت و تا روز شنبه 26 نوامبر (6 آذر) ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، نمایشگاه اختصاصی ایران در ایتالیا با هدف معرفی ظرفیت‌ها و تولیدات ایرانی، حمایت از بخش خصوصی و ایجاد فرصت‌های بازاریابی برای ایرانیان با حضور 110 شرکت در فضایی به مساحت هفت هزار مترمربع برگزار شده و قرار است در چارچوب آن مذاکرات دوجانبه‌ای با 200 شرکت ایتالیایی علاقه‌مند به کار با ایران انجام شود.
در این نمایشگاه که شرکت‌های بزرگ ایرانی و صادرکنندگان نمونه معدنی و صنایع معدنی کشور همچون فولاد خوزستان، فولاد مبارکه و هلدینگ توسعه معادن روی ایران … حضور دارند، آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند. همچنین شرکت‌های ایتالیایی علاقه‌مند می‌توانند از طریق دیدارهای تجاری (B2B) با نمایندگان شرکت‌های مهم ایرانی در این نمایشگاه آشنا شوند.

برگزاری این رویداد در نمایشگاه شهر رم برای ایران فرصت منحصربه‌فردی خواهد بود تا از این طریق توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را به شرکت‌های ایتالیایی و فرهنگ کهن چند قومیتی و جذاب خود را به تمام مردم ایتالیا معرفی کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=98011
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه