میهن صنعت :

یک جریان خاص سیاسی بر شرکت ملی صنایع مس ایران مدیریت دارد

میهن صنعت : نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: یک جریان خاص سیاسی بر شرکت ملی صنایع مس ایران و به تبع آن بر باشگاه صنعت مس کرمان مدیریت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد رضا پورابراهیمی در گفت وگو با تسنیم در کرمان، با بیان اینکه به زودی از شرکت ملی صنایع مس ایران تحقیق و تفحص می شود،اظهار کرد: در آینده ای نزدیک مسایل و مشکلات فعلی این شرکت در صحن علنی مجلس مطرح می شود.

با اشاره به سوء مدیریت های موجود در شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه مس کرمان، افزود: در شرایط فعلی سوابق و تخلفات گذشته پوستین دوز از زمان تصدی در سایپا  به کمیسیون اصل 90 مجلس ارسال شده که قطعا با تخلفات وی برخورد قانونی می شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی افراد منتسب به یک جریان خاص سیاسی بر شرکت ملی صنایع مس ایران و به تبع آن بر باشگاه صنعت مس کرمان مدیریت دارد، تصریح کرد: هنگامی که در یک جلسه از رئیس جمهور، درباره علل انتصاب غیر تخصصی پوستین دوز سئوال کردم، در پاسخی غیر منطقی گفت: شما خود با کدام تخصص به مجلس آمدی! این در شرایطی است که بنده منتخب مردم کرمان در مجلس هستم.

وی پیگیری مطالبات و منافع مردم و هواداران مس را از اولویت های کاری خود برشمرد و گفت: برای حل مشکلات استان کرمان با احدی مصالحه نمی کنم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، باشگاه صنعت مس را آبروی ورزش استان کرمان دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می رود با روی کار آمدن دولت منتخب، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت به منافع ورزش استان کرمان توجه بیشتری داشته باشد.

پورابراهیمی در پایان فعالیت ناصر شهبازی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس را یک توهین به مردم کرمان عنوان و اظهار کرد: دیگران نباید برای ورزش و اقتصاد این استان تعیین تکلیف کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21140
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه